Přirozená Víra
Láska a erotika
V této oblasti hledám klíč k
nápravě světa. Láska patří spolu s penězi, zdravím a štěstím mezi čtyři
priority každého z nás, jen pořadí máme každý jiné. Jde o hodnotu bezprostředně
související s osobností a pro vztahy je láska hodnotou výchozí i cílovou. Patří
se i sexualita, pářící akt pro potěšení a jako forma komunikace mezi partnery. Toto
téma se řešilo již při stvoření člověka spolu s lidskými schopnostmi. Čeho bude
člověk schopen a co bude prožívat. |
Lidským prožitkům se věnuje
psychologie pouze okrajově, asi se jedná o 13. komnatu. To je oblast znalostí a
schopností do které není umožněn přístup všem. Co nastane, když člověk ovládne
své prožívání, když rozpozná své možnosti a bude se snažit je cíleně prožít?
Některé příjemné prožitky jsou vyvolány drogami, další prožitky nám dává
láska a erotika. Mnoho lidí tuto oblast suverénně osvojilo, o tom svědčí velké
množství odborných výrazů pro různé aktivity a mnoho forem
erotických a sexuálních hrátek. Proč ale do zcela soukromé záležitosti vstupuje
společnost se snahou mnohé sexuální praktiky blokovat a trestat? Důvody by mohly být
tyto: sex osvobozuje a nemá k němu přístup každý, také ho někdo chce mít pouze
pro sebe třeba jako záležitost rituální. Páření je snad jen pozemská
záležitost, vesmír páření nezná. |
Ve světské oblasti je střet
zájmů mezi správou založenou na negativní energii a láskou, která je silným
zdrojem energie pozitivní. To je důvod, proč láska a sex člověka osvobozují,
naproti tomu správa civilizace úspěšně člověka (lidstvo) zotročuje. Mnoho forem
erotiky a sexu je rituálních v okultní praxi pozemské spirituality a pozemských
kultů, zveřejnění vede k likvidaci. |
Homosexualita má svoji historii.
Nyní je pro mnohé muže a ženy náhražkou, pokud nenajdou vhodného hetrosexuálního
partnera. Ta historie začíná u Persea a Andromédy a jako nit provází perskou tradici
až do dnešní doby. Akceptování souvisí s aktuální mocí této entity. |
Je zde i tajemství dětské nahoty
a pedofílie. Není akceptována sexuální aktivita dětí. Určitě jde o rituální
záležitost, církev katolická si tímto způsobem vyhledávala nové kněze mezi
ministranty. Je zde nějaká skupina, pro kterou je dětská nahota také rituální
záležitostí snad jako forma estetická, která provokuje zvláštní emoce. Z
nějakého mně neznámého důvodu má společnost o tuto oblast eminentní zájem,
provokuje, šmíruje a trestá. Každý člověk projeví svoji sexuální orientaci již
jako dítě od jednoho roku. Projevy jsou individuální a musí se respektovat. Vliv
prostředí tyto projevy časem změní, posílí nebo utlumí. |
. |
|