lg_historie.jpg (11652 bytes)

Kristův totalitní svět

 

lg_menu.gif (1813 bytes)

Na své pouti za poznáním a za pochopením světa jsem se dostal až ke Kristu jako velmi důležité osobě, která měla na naši historii mimořádný vliv. Kristův systém se prosazoval snad po celou dobu existence inteligentního života, jistě zde byla souvislost s neuspořádanými duchovními principy. Stopy jeho prvního vlivu zde na Zemi jsem rozpoznal u prvních Peršanů. Snad to byl právě on, kdo založil Persii spojením Asyřanů, kteří zde v té době měli již špatnou pověst, a vesmírných ještěrů snad od Síria, kteří jsou trvalými nositeli totality a negativní energie.
  Kristus tedy vytvořil Perskou říši a vytyčil jedinou optimální cestu bez možnosti alternativy. Netrvalo dlouho a docházelo ke konfliktům právě kvůli snaze řešit některé záležitosti alternativně, ne podle Kristovy vůle. Pro vážné rozpory a nespokojenost stačily dvě století a Kristus přislíbil příchod Mesiáše, tehdy nového proroka, kterým byl Zarathustra (628-551). V té době se populace rozdělila podle majetku a Židé se pokusili nastolit svoji světovládu. 550 perský král Kýros vytvořil Perskou říši a bylo sepsáno Pět knih Mojžíšových. Tyto události byly spojeny s příchodem Nibiru. Zarathuštra zavedl dialektiku dobra a zla s tím, že Kristus stanoví, co je dobré a co zlé. Právě tato zásada je základem totality. Pokud se chceme zbavit totality, musíme dokázat sami alespoň pro sebe určit, co je dobré a co zlé. Na základě dobrého se sejdeme se souvěrci, zlé odmítneme s tím, že někdo jiný to může považovat za dobré.
  Když nás kdokoli napomíná, že naše jednání není správné, že není normální, je to jinověrec a jeho rozdílené hodnocení odcizuje. Kosmický zákon říká, že "stejné přitahuje stejné" a jsou myšleny především shodné zájmy, cíle, motivace, stejné hodnocení dobrého a zlého na základě účelovosti. S jinověrci můžete žít vedle sebe v pohodě, ale vztah to nenaplní. Žijete vedle sebe jako dvě individuality.