lg_blog.gif (11652 bytes)

-Z-   -1-   -2-  -3-  -4-

Historie Stvoření - 2

    Třetihory opět zavedly nezřízené požírání, aby zde nezůstávaly zdechliny, ale dobré to nebylo, opět to provokovalo velké množství negativní energie. Nyní, ve čtvrtohorách je potravinový řetězec spirituálně řízen a podílí se na tom géniové přírody prostí elfové a elementárové, což jsou duchové zvířat. Zvíře zpravidla zná svůj osud, zda má být sežráno nebo zachráněno pro pozdějí reprodukci. Již dříve bylo rozhodnuto, že rostliny se budou agresívně samostatně šířit bez vlivu inteligence, tedy neřízeně, ale i to je řízeno, i když jen někde. Tímto bylo dokončeno stvoření přírody a pozemský přírodní model je uznán za dobrý. Pozdější proces podrobil pozemského člověka zatěžkávacím zkouškám a nyní je pozemský člověk ve všech čtyřech rasách schválen jako jeden z vesmírných modelů tělesné schránky pro inteligentní bytost a nesmí být likvidován ani pozměněn. V příštím období se budou dotvářet sociální modely. Je k tomu určen časový horizont čtyř milénií a ve své podstatě jde o nápravu a využitím již známých mechanismů.
  Vrátím se v historii ke svoření člověka. Melkor vyzval Univerzum, aby stvořil bytost stejné podoby, jako mají duchovní bohové, tedy "k obrazu svému". Univerzum věděl, že to vyvolá konflikt a proto váhal. Rozhodl se, že tento úkol pojme jako tvůrčí zkoušku či etudu a po vytvoření lidského modelu jej zase zničil, nechal vymřít. Melkorovi se to nelíbilo a dostal pokyn, aby člověka dotvořil. Dotvořil tedy Kromaňonského člověka na typ Homo Sapiens a dal člověku schopnost kritického myšlení. To zabránilo možnosti člověka zlikvidovat, protože s likvidací stvoření musí souhlasit všichni tvůrci. Tak zůstal člověk na planetě. Vytvořil několik civilizací, ale snaha člověka zničit přetrvala. Před 15ti milénii přišly na planetu vesmírní ještěři a ti po inkarnaci zdiskreditovali lidský rod tím, že prováděli zakázané genetické pokusy a zplodily zrůdy. Krom toho pod záminkou záchrany Atlantidy posbírali veškeré kovy a zlato odvezli na své planety. Tam sloužilo po rozptýlení v atmosféře jako clona proti UV záření.  Po těchto událostech Melkor souhlasil se zničením Atlantidy a lidského rodu, protože neznal a nepochopil souvislosti. Stačilo, kdyby žádal potrestání viníků a nikoli kolektivní trest pro celé lidstvo. Po zániku Atlantidy považovali vesmírní ještěři lidský rod za zaniklý a z planety odešli. To se stalo před 13ti milénii. Asi před 10ti milénii přišli na planetu draci se snahou záchrany lidského rodu. Zda našli nějaké žijící lidi nebo člověka obnovili na základě znalosti genetického kódu, se neví, asi provedli oboje. Na planetu přišly další vesmírné entity a založily zde své civilizace, především Severoafrickou, Indickou a Středoamerickou, i když civilizace na různém stupni vývoje byly po celém světě. V období před 4mi milénii nastal jejich rozkvět.
Současně se však jednotlivé civilizace pro nedostatek místa dostávaly do kontaktů a konfliktů, které nedokázaly řešit. I když uvnitř entit vládne důvěrná shoda, pro vztahy mezi entitami zde ani v kosmu nebyla správní a arbitrážní autorita. Jednotlivé entity se obracely na pomoc ke svým planetám a postupně se rozhořely vesmírné války a to nejen kvůli této planetě. Poslední čtyři milénia probíhala ve znamení bojů a konfliktů. Bojovali mezi sebou bohové a jejich konflikt se pak přenesl do oblasti lidské.
  Konflikty a boje zanechávaly zkušenosti a prověřovaly kauzalitu a na základě toho se začala vytvářet "nejvyšší kosmická inteligence" nazvaná takto proto, že měla řešit spory mezi bohy a entitami, tedy nadřízená Univerzu. Do procesu se však zapojil Armagedon a Kristus, jeho anděl, kteří poznali svoji šanci. Proces se stal chaotickým. Objevila se snaha spory řešit na základě zásady "vítěz bere vše" a později ve stejném konfrontačním duchu vznikaly zásady další, "rozděl a panuj", "sám rozhoduj, co je dobré a co zlé", "nesmilni s cizími bohy", "rozděl lidstvo na věrnou elitu a otroky" a další. Konfrontační principy a zásady přinášely okamžitý výsledek, ale posilovaly kult boje, který ostatně v této době ještě posiluje.
  Mezi prvními, kdo vyhlásil sjednocující sociální pravidla, byl Babylón, byl vyhlášen Chamurabiho zákoník, víme o něm pouze to, že přikazoval "oko za oko, zub za zub".  Myslím si, že by nás jeho plné znění překvapilo. Dlouho po nich se o něco podobného pokusili Peršané. Rozdělili účelově hodnoty na dobré a zlé a přidělili je Ahara Mazda a Ohrmuzd. Toto dělení souvisí s prorokem Zaratustrou, od kterého si pozemští lidé slibovali usmíření. Ani on však smířit svět nedokázal a za překážku byl označen Babylón. To bylo před 2,5 milénii. Babylon řešil situaci jinak. Po krátké válce se Židy pozval jejich vůdce za brány Babylónu a seznámil je se svým kultem, hodnotami a znalostmi. Zda to Židé přijali, není jisté, protože do Babylónu pronikl lstí falešný posel z Egypta a zařídil, aby Židé po deseti letech "Babylónského zajetí" otevřeli Peršanům městské brány. Král Kýros pak Babylón vyplenil a jeho velekněze ukřižoval na branách města. Židé byli vyvedeni zpět do Palestiny a během pochodu, který trval 40 let byli přeinkarnování a obráceni.
  Aby Peršané a Židé zabránili trestu, dali rozvrátit své říše a založili Říši Římskou, ta trvá dosud. Nositelkou tradice je Římskokatolická církev a Římské právo se dosud učí a uplatňuje. Je založeno na kultu násilí. V té době se ujal vládu nad světem Zerubábel (viz kniha Ageus), ten patří k archetypu Krista. Je zde ale porušena pradávná dohoda, protože Kristus není autorita tvůrčí ani správní, nýbrž hodnotící. Zerubábel v inkarnaci Aristotela zahájil založení Říma tím, že s pomocí Alexandra Velikého rozvrátil starověké státy.
  Dobu od pádu Atlantidy a zejména po pádu Babylónu nelze ještě objektivně historicky vyhodnotit. 
pokračování